لیست آخرین قیمت فرش ماشینی 700 شانه صادراتی

فرش ماشینی 700 شانه یکی از اولین فرش های ماشینی بود که تولید شد و همچنان در طرح ها و سبک های جدید و متنوع با طرفداران تولید می شود. واحد تولید فرش ماشینی 700 شانه این محصول را در اشکال، رنگ ها، کیفیت استاندارد و اندازه های رایج تولید و عرضه می کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره لیست آخرین قیمت فرش ماشینی 700 شانه صادراتی به سایت رسمی فروشنده این محصول مراجعه نمایید.

لیست آخرین قیمت فرش ماشینی 700 شانه صادراتی

خصوصیات فرش گبه ماشینی

خصوصیات فرش گبه ماشینی در گذشته از پوست حیوانات به عنوان بستر استفاده می شد. بعدها توانستند روی پشت حیوانات خانگی گبه ببافند و با تلفیقی از تجربه و هنر، گبه های دست ساز مدرن بسازند. همانطور که می دانید گبه از پشم حیوانات خانگی پارچه و حصیر بافته می شود و به مرور زمان در ساخت حصیر و تولید محصولات دیگر استفاده می شود.

گبه دستباف دارای کرک های بلند و بافت های فراوان است که بر لطافت فرش تأثیر می گذارد. امروزه با استفاده از دستگاه قالی بافی پیشرفته که به دستگاه گبه ماشینی معروف است، نقوش مشابه گبه بافته می شود. این دستگاه گبه را می توان به راحتی از بازار خریداری کرد. پیش از این، گبه های دست ساز بدون هیچ الگوی بافته می شد. به عبارت دیگر این قالی ها با استفاده از تخیل پیشینیان بافته می شد.

بیشتر بخوانید: فرش درباری

امروزه با استفاده از ماشین‌های گبه بافی، گبِه در نقش‌های سنتی و قدیمی بافته می‌شود. این دستگاه برای قسمت های مختلف خانه از جمله راهروها، تراس ها و بالکن ها، آشپزخانه ها و سالن های پذیرایی مناسب است. گبه برای دکوراسیون خانه های اصیل و مدرن ایرانی مناسب است. نخ های مورد استفاده در گبه ماشینی از پلی استر و پروپیلن ساخته شده اند.

این نخ ها در برابر حرارت، مقاوم در برابر سایش مقاوم در برابر مواد شیمیایی روی فرش هستند. تعداد شانه فرش ماشینی گبه بین سیصدو بیست الی هفتصد شانه متغیر است. این تراکم فرش ها شامل تراکم های هفتصد، هشتصد، هزار، هزارو پانصد و دو هزارو صد می باشد. گاهی اوقات گبه ها حدود یک سانتی متر ارتفاع دارد. لازم به ذکر است که تعداد رنگ فرش های گبه از شش تا هشت رنگ متغیر است. این تفاوت رنگ به دلیل تعداد شانه ها، تراکم و نوع سبک در گبه ها است.

نخ مورد استفاده در دستگاه های گبه از جنس مرغوب بوده و ضخامت فرش باعث مقاومت و دوام بالای فرش می شود. این فرش های زیبا و اصیل دارای خاصیت ضد لک و ضد چروک هستند این فرش‌ها بسیار نرم و انعطاف‌پذیر هستند، زیرا دارای پرزهای بلندی از ساختار گبه طرح کهکشانی، نخ پلی استر و پروپیلن هستند. فرش گبه ضخیم و مقاوم در برابر شستشو است این فرش ها در برابر نور خورشید و گرما مقاوم هستند استفاده از فضاهایی مانند آشپزخانه و اتاق خواب از دیگر ویژگی های این فرش هاست.

هر آنچه که باید درباره فرش ماشینی مدرن بدانیم

هر آنچه که باید درباره فرش ماشینی مدرن بدانیم

بیشتر بخوانید: فرش ماشینی پشمی

امروزه بسیاری از خانواده ها دغدغه خرید و انتخاب فرش ماشینی کاشان در منزل را دارند. با گذشت زمان همه چیز تغییر کرده و دیگر مثل قبل نیست و فرش نیز از این قاعده مستثنی نیست. افراد بر اساس وضعیت مالی و سلیقه خود فرش های مختلفی را انتخاب می کنند. اندازه این گونه فرش ها از شش متر تا نه متر یا گاهی کوچکتر است.

از ویژگی های فرش ماشینی مدرن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آنها به اشکال مختلف و طرح دار در بازار رایج هستند: این فرش ها در اشکال و اندازه های مختلفی مانند لوزی، مستطیل و بیضی وجود دارند. این سبک از طراحی فرش برخلاف فرش های سنتی، در این طرح ها از نقش و نگار ساده و بزرگ استفاده می شود.
  • رنگ فرش زیبا: برخلاف فرش سنتی در فرش های مدرن از رنگ های روشن و مفرح استفاده می شود که آرامش جدیدی به خانه می بخشد.
  • سبک اصلی این گونه فرش ها: در این نوع فرش ها از رنگ های خاصی برای تشخیص طرح استفاده می شود.
  • برنامه خاصی ندارند: برخلاف فرش‌های سنتی، می‌توانید ببینید در کدام شهر کار می‌کنند، اما فرش‌های شیک اینطور نیستند و بسته به مکانی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، مانند اتاق خواب و راهرو طراحی می‌شوند.
  • مدل های مختلف برای هر مکان موجود است: فرش های شیک به قدری متنوع هستند که در طرح های مختلف برای یک مکان مانند آشپزخانه و همچنین اتاق خواب مادر، دختر و پسر ارائه می شوند.

مراحل صادرات فرش ماشینی به طور کامل

مراحل صادرات فرش ماشینی به طور کامل

بیشتر بخوانید: فرش ماشینی فانتزی

در قسمت قبل چالش های پیش روی تولیدکنندگان فرش ماشینی را توضیح دادیم، اما خبر جالب این است که کشورهای عربی که می توانند از طریق آب به ایران صادرات داشته باشند، تمایل به خرید فرش ماشینی از ایران دارند و صادرات فرش از طریق این کشورها به سرعت در حال رشد است. کاشان مرکز فرش ماشینی ایران و پایتخت بین المللی فرش ماشینی در سراسر جهان شهرت دارد و شرکت ها و کارگاه های کوچک و بزرگ نقش بسیار فعال و پر رنگی در صادرات فرش ایرانی دارند.

همچنین تولید فرش ماشینی در کاشان با تکنولوژی پیشرفته به بازار عرضه شد و فروش و انتقال این محصول بین استان های داخلی کشورمان افزایش چشمگیری داشت. شکی نیست که سیاست افزایش فروش صادراتی فرش ماشینی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و نتایج آن نیز متفاوت است. پایتخت کشورمان در برخی از فصول سال به طور مرتب میزبان نمایشگاه های بین المللی فرش ماشینی است.

این سیاست ها برای افزایش فروش این اجازه می دهد تا مردم از سراسر جهان به پایتخت ایران، تهران بیایند و از نمایشگاه لذت ببرند. هر فرش ماشینی مدرن و جدید را می توان در این نمایشگاه خریداری کرد. اینجاست که تولیدکنندگان فرش ماشینی می توانند محصولات خوب و مرغوبی را تهیه کنند. از این رو رقابت سالم با یکدیگر برای صادرات فرش ماشینی از ایران به خاورمیانه و اروپا نیز با رشد خوبی همراه است.

فروش فرش ماشینی 700 شانه مستقیم از توزیع کننده

فروش فرش ماشینی 700 شانه مستقیم از توزیع کننده فرش ماشینی عمده همانطور که اشاره کردیم قیمت مناسبی دارد چون فرش ماشینی با طرح های مختلف بسیاری در بازار موجود است و مستقیما از کارخانه خریداری می شود و به طور کلی قیمت فرش ماشینی پانصد شانه با قیمت عمده فرش ماشینی هفتصد شانه ارزان تر می باشد. به این دلیل که هر چه تراکم شانه فرش بیشتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد و به طور کلی قیمت با تعداد و تراکم شانه ارتباط مستقیم دارد. از این رو برای خرید بهتر است به سایت فروش فرش ماشینی 700 شانه مستقیم از توزیع کننده مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما