قیمت باورنکردنی فرش گرد طرح افشان سورمه ای اصل

در روزگاران قدیم، از فرش های کنونی خبری نبود و انسان برای حفظ جان خود از سرما و رطوبت به تدریج فرش را تولید کرد و اولین فرش از نمد و پشم گوسفند تهیه شد. با گذر زمان، فرش های متنوع در رنگ، طرح و شکل منحصربه فرد بافته شدند. فرش های امروزی بیشتر مستطیلی هستند اما فرش های دیگری مثل فرش گرد نیز تولید می‌شوند. در فروشگاه مرکزی، فرش گرد طرح افشان سورمه ای اصل با قیمت باور نکردنی به فروش می رسد.

قیمت باورنکردنی فرش گرد طرح افشان سورمه ای اصل

نکاتی کلیدی در تهیه فرش گرد

نکاتی کلیدی در تهیه فرش گرد فرش گرد از فرش های زیبا محسوب می شود که مناسب خانه هایی می باشد که لوستر گرد، آینه های گرد و… در دکوراسیون خانه به کار رفته باشد. استفاده از این فرش ها، فضای خانه شما را زیباتر جلوه می دهد. برای انتخاب فرش گرد، ابتدا به دکوراسیون خانه، نگاهی بیندازید به رنگ زمینه پارچه مبل، کوسن، میز و… توجه کنید.

برای هماهنگی با وسایل فضای مورد نظر، بهتر است از فرش دایره ای با همان رنگ انتخاب کنید. اگر مثلا پارچه مبلتان شلوغ و پر نقش و نگار است سعی کنید فرشی انتخاب کنید که ترکیب آرام تر و خلوت تری داشته باشد. برخی، رنگ هایی متضاد آن را می پسندند.

مثلا رنگ زمینه سیاه با نقش سفید را انتخاب می کنند که با این انتخاب، فضایی لوکس را در خانه رقم می زنند. بهترین فضا برای استفاده از این فرش، در وسط اتاق است. همچنین در زمان خرید، باید به اندازه این فرش دقت کرده و فرش بزرگ انتخاب کنید به گونه ای که وقتی روی مبل می نشینید پاهای شما روی فرش قرار بگیرد.

از این مدل فرش ها، در فضاهای مختلف می توان استفاده کرد مثلا برای مبلمان دایره مانند و زیر میز نهار خوری گرد، گزینه فوق العاده ای به شمار می آید. حتی می توان از آن به عنوان جدا کننده فضای خاصی از فضاهای دیگر خانه و یا برای پر کردن گوشه خالی اتاق یا برای اتاق خواب و نیز اتاق کودکان استفاده کرد.

فروش مستقیم فرش گرد طرح افشان سورمه ای

فروش مستقیم فرش گرد طرح افشان سورمه ای تعداد زیادی از فروشندگان و تولید کنندگان فرش، محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می رسانند. فروش مستقیم فرش گرد طرح افشان سورمه ای صادراتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هم اینک توسط همکاران ما در سراسر ایران انجام می گیرد. از مزایای فروش مستقیم از کارخانه‌ تولیدی نسبت به فروشگاه این است که شما با خرید این فرش از تولیدی مبلغ پایین تری می پردازید و با قیمت ارزان تری آن را خریداری می کنید.

به شما توصیه می کنیم برای خرید این فرش به صورت حضوری و یا اینترنتی به ما مراجعه کنید و بهترین ها را در حجم عمده و قیمت مقرون به صرفه تر از قیمت بازار خریداری نمایید. شما می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تری در این مورد کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما