قیمت باورنکردنی فرش ماشینی سنتی اصل

فرش یکی از انواع تولیدات کشور است که به صورت دستباف و ماشینی تولید می شود، فرش های ماشینی نیز به صورت سنتی و مدرن در انواع طرح ،رنگ و سایز به فراوانی تولید و روانه بازار می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه خود از انواع این کالا خریداری نمایید. تولید کنندگان، فرش 12 متری قرمز  سنتی اصل را با قیمت باور نکردنی و بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده اند.

 

 

قیمت باورنکردنی فرش ماشینی سنتی اصل

انواع فرش ماشینی در بازار

انواع فرش ماشینی در بازار فرش ماشینی یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات فرش در کشور است، فرش ماشینی با بهترین کیفیت در انواع طرح های سنتی و مدرن تولید و با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار تولید می شود و می توان انواع متنوع این کالا را در بازار مشاهده نمود، فرش ماشینی به صورت ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه تولید می شود.

اما نمونه های بهتر را می توان به صورت فرش های اکریلیک ۱۰۰۰ شانه و یا حتی به صورت ۱۵۰۰ شانه در بازار پیدا کرد، فرش ماشینی به صورت ابریشمی هم در بازار موجود می باشد که این نمونه از مرغوب ترین این کالا محسوب می شود، فرش ماشینی به صورت ۱۲ متری ، نه متری، شش متری و حتی در اشکال فانتزی مانند فرش های دایره ای و… در بازار وجود دارد.

این کالا با رنگ های گوناگون کرم، سورمه ای، مشکی، طوسی و….وجود دارد تا با سلیقه های مختلف همخوانی داشته باشد، شما می توانید انواع این کالا را با قیمتی بسیار مناسب در بازار تهیه نمایید.

پخش مستقیم فرش ماشینی سنتی درجه یک

پخش مستقیم فرش ماشینی سنتی درجه یک تولید کننده فرش ماشینی سنتی درجه یک، این کالای بسیار عالی و با کیفیت را با زیبا ترین نقش ها و در انواع رنگ و با طرح جذاب و شیک و انواع مواد اولیه بسیار عالی و مرغوب و در ابعاد مختلف تولید نموده و کالا را به صورت مستقیم و قیمتی بسیار منطقی در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است.

توزیع کنندگان فرش ماشینی انواع این کالای بسیار عالی و درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در تمام بازار های عرضه و تقاضا توزیع نموده اند و شما می توانید این کالا را با نرخی بسیار منصفانه تر خریداری نمایید. برای این کار تلاش کنید و خرید خود را مستقیما و با حذف تمام واسطه ها انجام دهید.

اما اگر به انواع روفرشی در قم در تعداد بسيار زیاد نیاز دارید بهتر است تا خرید خود را به صورت کلی و عمده انجام دهید زیرا تنها در این صورت می توانید این کالا را با نرخ پایه و بسیار ارزان‌تر تهیه نمایید.

7

  1. میشه بگید چه نوع طرح هایی از فرش در مجموعه تون موجوده؟ در متن اشاره به انواع فرش نشده.

  2. سلام. وقتتون بخیر. اصالت ایرانی قابل ستایشه.خیلی عالیه که از فرش هایی با طرح و رنگ اصیل برای منزل استفاده کنيد. کلی به خونه روح میده. مرسی از شما که خرید و راحت کردید.

  3. فرش ماشینی سنتی اصل یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات فرش در کشور است که با بهترین کیفیت در انواع طرح های کلاسیک و مدرن تولید و با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار تولید می شود و می توان انواع متنوع این کالا را در بازار مشاهده نمود فرش ماشینی به صورت ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه تولید می شود.

  4. سلام با توجه به توضیحاتی که در سایت قرار دادید بسیار ترغیب به خرید این محصول از مجموعه شما را دارم چون به طور تخصصی بر روی این محصول فعالیت می کنید. موفق باشید.

  5. سلام و خسته نباشید. بسیار فرش های سنتی زیبایی دارید و بنده خیلی لذت بردم. حتما از سایت خوبتون سفارش خواهم داد. ممنون از این همه تنوع و طرح ورنگ فرش هاتون.

  6. سلام خسته نباشید برای ارتباط بر قرار کردن با مشاوران تون از چه طریقی باید اقدام کرد؟ حتما باید فرم خاصی رو پر کنیم؟ من چندین بار قصد داشتم با شما و سایتتون ارتباط برقرار کنم اما موفق نشدم، ازتون درخواست دارم در این زمینه منو راهنمایی کنین ممنون از شما و سایت خوبتون

  7. سلام. خسته نباشین
    اگر ممکنه کمی در مورد تفاوت و ویژگی های فرش اکریلیک با سایر فرش ها مثل ابریشم طبیعی یا مصنوعی و نخهای معمولی به کار برده شده در فرش ها توضیح بدین. و یک سوال دیگه اینکه، آیا این تصور درسته که فرش اکریلیک جنس نخش پلاستیکه؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما