صادرات عمده فرش گرد گل برجسته

صادرات عمده فرش گرد گل برجسته از جمله تجارت های بسیار مهمی است که توسط بازرگانان و فعالان حوزه فرش انجام می شود و همه ساله تعداد زیادی از انواع فرش ایرانی در رنگ ها و طرح های مختلف به کشورهای خارجی ارسال می گردد، خریداران داخلی و تاجران می توانند نمونه های گوناگون این محصول را مانند فرش گل برجسته گردویی و فرش خشتی گل برجسته را که مشتریان خارجی فراوانی دارند، از طریق این شرکت بازرگانی سفارش داده و با قیمتی استثنایی تحویل بگیرند.

صادرات عمده فرش گرد گل برجسته

فرش ماشینی چگونه تولید می شود؟

فرش ماشینی چگونه تولید می شود؟ فرش ماشینی که امروزه محبوبیت زیادی در میان خریداران و مصرف کنندگان به دست آورده است، با استفاده از روش های مدرن و دستگاه های مجهز تولید می شود، چگونگی تولید این محصول در چندین مرحله صورت می گیرد که شامل موارد زیر می شود:

  • طراحی نقشه فرش
  • ریسندگی
  • بافندگی
  • برش و لبه دوزی
  • آهار دادن و کنترل کیفیت
  • بسته بندی

برای تولید فرش ماشینی ابتدا الگو و نقشه بافت فرش تهیه می شود، همان طور که می دانید برخی از انواع فرش ها طرح هندسی و خشتی دارند مثل فرش خشتی گل برجسته، و بعضی دیگر از نمونه ها همچون فرش گل برجسته طرح افشان، نقش گل و بوته و افشان دارند، در هر حال لازم است که در مرحله اول نقشه مورد نظر مشخص شده و رنگ های نقش و طرح روی فرش تعیین شود.

در مرحله ریسندگی نوع و ضخامت نخ مورد استفاده در بافت فرش ماشینی تامین می شود، مقاومت و میزان مرغوبیت نخ به کار رفته در کیفیت نهایی فرش بسیار موثر است، در مرحله بعد، توسط ماشین آلات تخصصی و پیشرفته فرش ها بافته می شوند و در نهایت برش های طولی و عرضی فرش به وسیله دستگاه تیغ انجام شده و ریشه ها به لبه فرش دوخته می شوند.

مرحله آهار در افزایش میزان مقاومت و دوام فرش بسیار اهمیت دارد و برای جلوگیری از پراکنده شدن پرزهای سطح فرش، آن را با آهار دادن می خوابانند، فرش ماشینی پس از بافت و خارج شدن از دستگاه آهار توسط کارشناسان کنترل کیفیت بررسی شده و به صورت رول بسته بندی می شود.

ویژگی فرش ماشینی ایرانی

ویژگی فرش ماشینی ایرانی فرش ماشینی ایرانی چه در داخل کشور و چه در بازارهای جهانی محبوبیت فوق العاده ای دارد و این امر به دلیل خصوصیات منحصر به فرد این محصول می باشد، ویژگی های فرش ماشینی ایرانی را در چند مورد می توان بیان کرد، مهم ترین و بارزترین مشخصه این محصول طرح و نقش خاص و زیبای آن است، طرح ها و نقوش فرش ایرانی منحصر به فرد می باشد و این مسئله یکی از علل اصلی تمایز این فرش با نمونه های مشابه است.

کیفیت بالا و استفاده از رنگ های جذاب و طبیعی از دیگر ویژگی های فرش ماشینی ایرانی به شمار می رود، نخ های به کار رفته در تولید فرش ایرانی درجه یک و مرغوب است و بافت آن با کمک بهترین دستگاه ها و تجهیزات انجام می شود، با توجه به کیفیت استاندارد فرش ایرانی، میزان قیمت آن بسیار مناسب می باشد و در نتیجه متقاضیان و خواهان زیادی در سایر کشورها دارد.

فروشندگان فرش گرد گل برجسته

فروشندگان فرش گرد گل برجسته فروشندگان فرش گرد گل برجسته در داخل کشور با عرضه عمده و مستقیم این محصول، امکان دسترسی راحت تمام خریداران را به انواع مدل های فرش ماشینی فراهم کرده اند، فرش گل برجسته در زمره طرح های پرفروش و پرطرفدار می باشد که با کیفیتی عالی و تضمین شده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

قیمتی که این فروشندگان برای هر تخته فرش گل برجسته گرد ارائه می کنند با توجه به نقش و ابعاد آن متفاوت است، اما باید یادآور شد که قیمت ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر از بازار می باشد چرا که بدون واسطه به دست مشتریان می رسد و دلالان فرش دخالتی در توزیع و فروش این فرش ندارند، برای سفارش مستقیم می توانید از همین سایت استفاده کرده و جهت اخذ راهنمایی های لازم، اطلاع از نرخ روز و مشاهده مدل های این فرش با کارشناس این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما