خرید و فروش فرش ۱۲ متری در اصفهان

خرید و فروش فرش ۱۲ متری اصفهان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری انجام می گیرد. فرش اصفهان از قدیمی ترین و اصیل ترین فرش های سنتی بافته شده در کشور بوده و مشتریان زیادی دارد. امروزه فرش های 12 متری درجه یک هم به صورت دستبافت و هم به صورت ماشینی ارائه می شوند و مشتری می تواند با توجه به سلیقه خود و بودجه ای که برای خرید مد نظر دارد، طرح و سایز مورد نظرش را انتخاب و خریداری کند.

خرید و فروش فرش ۱۲ متری در اصفهان

عامل اصلی تعیین قیمت فرش

عامل اصلی تعیین قیمت فرش

فرش یکی از صنایع دستی سنتی ایران محسوب شده و از قدمت بالایی برخوردار است. هر نوع فرشی که در بازار ارائه می شود علاوه بر تفاوت های ظاهری و کیفی از نظر قیمت هم متفاوت می باشد. عوامل متعددی بر روی قیمت فرش اثرگذار هستند.

از جمله مهمترین عوامل اثرگذار در قیمت تمام شده فرش می توان به قیمت مواد اولیه، نوع نخی که برای بافندگی استفاده می شود، نوع فرش که دستی یا ماشینی بافته شده باشد، نحوه عرضه و فروش در بازار تعداد رنگ های مورد استفاده در حین بافت، تراکم فرش و… اشاره نمود.

اگر به دنبال فرش های ارزان تر هستید باید بدانید که فرش هایی که با دست بافته می شوند گران قیمت تر از فرش های ماشینی هستند. از طرف دیگر هرچه تراکم یعنی نسبت تار و پود بیشتر باشد، فرش با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

تولیدکنندگان فرش ۱۲ متری اصفهان

تولیدکنندگان فرش ۱۲ متری اصفهان

تولید کنندگان فرش 12 متری اصفهان در سال های اخیر توانسته اند به کمک تکنولوژی روز و دانش متخصصین، فرش هایی را تولید کنند که علاوه بر زیبایی ظاهری از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد، تولید این محصول به کمک دستگاه های کاملاً پیشرفته و اتوماتیک در طرح، رنگ و سایزهای متنوعی انجام می گیرد و همین امر هم سبب شده فرش اصفهان بیش از پیش به خریداران داخلی و حتی خارجی شناسانده شود.

در کنار تولید و تأمین نیاز بازار داخل، تولید کننده انواع فرش های 12 متری را به دیگر کشورها هم صادر می کند. علاوه بر این برای دسترسی راحت تر خریداران خود تولید کننده اقدام به فروش مستقیم فرش نموده است که این موضوع استقبال خوب خریداران را در پی داشته است.

با گسترش فضای مجازی تولید کنندگان بر بستر اینترنت اقدام به فروش و عرضه آخرین تولیدات خود در حوزه فرش های ماشینی و دستبافت نموده اند. هم تنوع فرش های ارائه شده در فروش آنلاین بیشتر است و هم مشتری از حق انتخاب بیشتری در این روش برخوردار می باشد، اگر شما هم قصد خرید بی واسطه از تولید کننده فرش 12 متری اصفهان را دارید و می خواهید هم از کیفیت و هم قیمت اطمینان خاطر داشته باشید، کافیست به سایت ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما