تولید فرش ۷۰۰شانه به قیمت عمده

محصولاتی مانند فرش که حاصل هنرهای اصیل ایرانی هستند، در گذر زمان از محبوبیت فراوانی برخوردار شده‌ اند و در تولید آن ها نیز تنوع بسیاری از لحاظ طرح، نقش، اندازه و جنس ایجاد گردیده است، تولید فرش ۷۰۰شانه به قیمت عمده در این مجموعه صادراتی انجام شده و تمامی فرش های بافته شده در این مرکز از لحاظ کیفی در درجه بسیار بالایی قرار دارند که نظر متقاضیان عزیز را به خود جلب کرده است.

تولید فرش ۷۰۰شانه به قیمت عمده

ویژگی فرش ماشینی سنتی

ویژگی فرش ماشینی سنتی فرش ماشینی نوعی فرش بافته شده توسط لوازم و ماشین آلات پیشرفته و خاص است که در سال های اخیر این صنعت با تغییرات مثبت مختلفی روبرو بوده است و در نتیجه این فرش ها در رنگ ها و طرح های زیادی تولید و عرضه می شوند که آشنایی با ویژگی های آن بسیار سودمند است؛

این فرش ها با کیفیت بالا و همچنین با استفاده از الیاف مطلوب بافته شده است و همین باعث شده که این فرش ها بدون استفاده از قرص هایی مانند نفتالین نیز بتوانند ماندگاری بسیار بالایی از خود نشان دهند، در واقع بر خلاف فرش های دستبافت که حتما باید از این قرص ها برای نگهداری آن ها استفاده گردد، فرش های ماشینی به نحوی تولید می شوند که جوندگانی مانند موریانه نتوانند به آن آسیبی وارد کنند و محصول طول عمر بالایی خواهد داشت.

به راحتی قابل شست و شو است و به سختی دچار تداخل رنگ می شود که یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می آید، چرا که باعث می شود تمیز کردن آن ها بسیار آسان گردد و از جمله دلایل آن می توان به استفاده از رنگ طبیعی گیاهانی مانند روناس در تولید این فرش ها اشاره کرد که جزو رنگ های ثابت بوده و همین باعث خواهد شد که هنگام شست و شو از بین نروند.

از طرفی استفاده از فیبر های طبیعی و مطلوب باعث ایجاد حساسیت نمی شود و سبب شده که این فرش ها کاملا ضد حساسیت باشند و همچنین بسیار نرم و لطیف هستند که نشستن روی آن ها را دلپذیر و آسان کرده و باعث شده حتی نشستن به مدت طولانی روی آن ها سبب بروز درد به ویژه در کمر نشود.

آشنایی با فرش طرح گبه

آشنایی با فرش طرح گبه یکی از انواع فرش های محبوب با قدمتی طولانی در کشور، فرش های طرح گبه می باشد که طبق شواهد به دست آمده، اولین تولید کنندگان آن انسان های اولیه بوده و این روز ها نیز عشایر به شکل دستی و کارخانه ها بافندگی نیز به شکل ماشینی این گبه ها را تولید می نماید که گبه های ماشینی به دلیل طرح های بسیار خلاقانه مورد توجه واقع شده اند.

فرش هایی که دارای طرح گبه هستند معمولاً در ابعاد کوچکتر از فرش های معمولی تولید شده و به همین دلیل در مواردی به آن ها قالیچه نیز گفته می شود که مانند قالیچه های قدیمی رنگ طرح زمینه آن قرمز مایل به قهوه ای بوده و به این ترتیب از رنگ های شاد و متنوع در قسمت های دیگر آن استفاده می شود.

الیاف به کار رفته در فرش هایی با طرح گبه از پشم بز و گوسفند به دست می آید و همین باعث شده که پرز های این فرش ها نسبت به انواع معمولی درازتر باشد و از این طریق می توان آن ها را تشخیص داد، همچنین طرح این فرش ها اغلب الهام گرفته از طبیعت و مناظر مختلف بوده و استفاده از آن ها در دکوراسیون های مختلف می تواند به زیبایی محل مورد نظر کمک کند.

یکی از مهم ترین مواردی که درباره این مدل از فرش ها وجود دارد این است که از تراکم بالایی برخوردار بوده و الیاف آن به نحوی بافته می شود که از هم گسیخته نشود و حتی اگر این فرش ها را در فشار و کشش بالا نیز قرار دهیم، باز هم فرش پاره نخواهد شد و الیاف آن محکم در کنار هم باقی می مانند.

عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی سنتی

عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی سنتی خرید فرش ماشینی مدرن، با کیفیت مناسب برای کف خانه ها و شرکت ها بسیار مهم است و قبل از انتخاب فرش می توان با استفاده از اطلاعات بروشور محصول، قیمت آن ها را محاسبه کرد چرا که عوامل مختلفی در تعیین آن دخیل هستند؛

الیاف ماده اصلی در تولید فرش می باشد و نوع نخ استفاده شده در ساخت فرش از مهم ترین عواملی است که قیمت یک فرش را تعیین می کند، اهمیت نخ الیاف از آن جهت است که می توان طول عمر و زیبایی آن را تضمین کند و با توجه به این که الیاف طبیعی مزایای و ویژگی های مثبت زیادی دارند، فرش های تولید شده از آن نیز قیمت بالاتری خواهد داشت.

نوع گره هایی که در پشت فرش مشاهده می‌ شود نیز می‌ تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد، به طوری که گره های کوچک و هم ردیف از آن جایی که نشان دهنده تراکم و کیفیت بالای محصول است، باعث افزایش قیمت آن خواهد شد این در حالی است که گره های درشت و نامنظم می تواند در کاهش قیمت آن دخیل باشد، چرا که این مدل فرش ها، استحکام کافی را ندارند.

نوع طرح و رنگ فرش های بافته شده توسط ماشین نیز از دیگر مواردی است که می تواند قیمت آن را تغییر دهد، به طور مثال طرح های فانتزی که دارای نقش و نگارهای ریز و جزئی بوده، به مدت زمان بیشتری برای بافت نیاز دارند و از سوی دیگر از رنگ‌های گوناگونی در آن استفاده می‌ شود که باعث شده از ارزش بیشتری برخوردار باشد.

فروش فرش ۷۰۰شانه بدون واسطه

فروش فرش ۷۰۰شانه بدون واسطه فروش فرش 700 شانه تراکم 2550 به صورت بدون واسطه از جمله روش های فروش برتر این محصولات به شمار می آید، چرا که در این حالت خریدار می تواند به صورت مستقیم با خود تولید کننده نیز در ارتباط باشد و از طریق آن این محصولات را در تعداد های مختلفی که مورد نیاز است خریداری نماید.

افرادی که به دنبال تهیه فرش های درجه یک با قیمت های مناسب و معقول هستند، می توانند با شماره هایی که در این سامانه درج شده تماس حاصل کنند و قبل از اقدام به هرگونه خرید و پرداخت، ابتدا از راهنمایی های رایگان بهره مند شده و پس از آن خرید های خود را به ثبت برسانند که دارای امکان ارسال رایگان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما