صادرات فرش ماشینی گرد به کشورهای عربی

امروزه فرش، از دسته محصولات پرکاربرد و پرفروش محسوب می شود که جهت استفاده در منازل، محیط و مکان های مختلف از دکوراسیون خاصی برخوردار است که اغلب به دو روش سنتی و ماشینی در بازار به فروش می رسند که صادرات فرش ماشینی با تنوع طرح های مدرن، کلاسیک و سنتی توانسته مشتریان زیادی از آن سوی مرزها را متوجه خود سازد.

بنابراین صادرات فرش ماشینی در اشکال هندسی متنوع از جمله شکل گرد در ابعاد و اندازه های مختلف و نیز طرح های زیبا و شیک توانسته کشورهای خارجی از جمله کشورهای عربی را مجذوب خود گرداند که فرش ماشینی گرد از خواص و مزایای زیادی برخوردار بوده و امروزه با سود و ارزآوری زیادی که داشته توانسته به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشد.

صادرات فرش ماشینی گرد به کشورهای عربی

مشخصات بهترین نوع فرش هزار شانه جدید

مشخصات بهترین نوع فرش هزار شانه جدید

در حال حاضر فرش ها با انواع مختلف در بازار به فروش می رسند که به صورت 500، 700، 1000 و 1200 شانه با کیفیت بالا توسط شرکت های تولیدی معتبر در داخل کشور با استفاده از مواد اولیه درجه یک از جمله: تار و پود، نخ، الیاف طبیعی و اصل مطابق با استانداردهای روز دنیا با کیفیت بالا تولید و نیز با قیمت مناسب در انواع برندها با زیبایی طرح و رنگ و بسته بندی های متنوع به بازارهای جهانی صادر می گردد که صادرات محصول نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور ایفا نموده است.

بیشتر بخوانید: قالی طرح افشان

شایان ذکر است از مشخصات بهترین نوع فرش هزار شانه جدید، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. فرش ماشینی هزار شانه، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.
  2. این نوع فرش، با تراکم بسیار بالا و نیز در تنوع رنگ های فراوان و همچنین 100 درصد اکریلیک، در بازار یافت می شوند.
  3. فرش هزار شانه جدید، با طرح های مدرن، از طول عمر بالا برخوردار بوده و نیز دارای قابلیت شستشوی راحت و آسان می باشد.
  4. این نوع فرش، از انواع فرش های ایرانی اصل، در ابعاد و اندازه، مدل، تنوع طرح ها و رنگ های زیبای هندسی، اسلیمی و غیره توانسته مشتریان زیادی از داخل و خارج کشور را متوجه خود سازد.

شناخت ویژگی های فرش ماشینی 700 شانه

شناخت ویژگی های فرش ماشینی 700 شانه

امروزه از پرفروش ترین، زیباترین، شیک ترین و نیز جذاب ترین فرش ایرانی می توان به فرش 700 شانه اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و از خواص و ویژگی های منحصر به فرد برخوردار است که به مواردی چند در مورد آن می پردازیم:

  1. فرش ماشینی 700شانه، توسط شرکت های تولیدی معتبر در داخل کشور با کیفیت بالا تولید و نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود که طرفداران زیادی دارد.
  2. این فرش ماشینی، در انواع گوناگون با تنوع تراکم بالا در ابعاد و اندازه و نیز مدل های مختلف با شانه های متفاوت از پرفروش ترین فرش های ناب ایرانی به حساب می آید.
  3. فرش ماشینی 700 شانه، با تنوع طرح، مدل و اشکال هندسی مختلف جهت استفاده در مکان های مختلف از کاربرد زیادی برخوردار است که محبوبیت زیادی بین افراد دارد.
  4. فرش 700 شانه ایرانی، با طرح های شاه عباسی، اسلیمی، مدرن، کلاسیک، سنتی، بته جقه و غیره در اشکال هندسی، گرد، مربع، چند لوزی و غیره در بازار یافت می شوند.
  5. همچنین فرش 700 شانه دارای قابلیت کشسانی بالا و از طول عمر بالا برخوردار است که در برابر نور آفتاب و گرد و غبار بسیار بادوام و توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند.
  6. ناگفته نماند که راه رفتن بر روی این گونه فرش بسیار راحت، است زیرا دارای انعطاف پذیری بالا، کاملا ضد حساسیت و از لطافت و نرمی خاص و نیز از مواد درجه یک تولید شده است.
  7. ضمنا این فرش از جمله بهترین فرش های اصیل ایرانی به شمار می رود و کارایی بسیار بالایی دارد که به دلیل قیمت ارزان و همچنین تنوع رنگ و مدل در این مدل از فرش باعث شده تا بسیاری از خانواده ها از فرش ماشینی 700 شانه استفاده کنند.

فرش ماشینی بهترین انتخاب برای صادرات

فرش ماشینی بهترین انتخاب برای صادرات

همان طور که بیان شد، به طور کلی فرش های ماشینی با طرح های کلاسیک، مدرن و ماشینی سنتی در بازار مشاهده می شوند که هر کدام بسته به نوع خود از کاربرد زیاد و نیز جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار می باشند که بسته به نوع کاربرد، مدل، اندازه، برندف تنوع طرح و رنگ و غیره از قیمت متفاوتی برخوردار بوده که بسته به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

لازم به ذکر است فرش های ماشینی اندازه های متفاوتی دارند که در بازار در اندازه 12متری با کیفیت مرغوب و قیمت متفاوت با تنوع طرح و رنگ های بسیار زیبا و بازار پسند توانسته چشم افراد زیادی را به خود خیره سازد و طرفداران زیادی را در بر گیرد.

فروش فرش ماشینی گرد ارزان قیمت

فروش فرش ماشینی گرد ارزان قیمت

بیشتر بخوانید: فرش ماشینی فانتزی

همواره فروش فرش ماشینی گرد ارزان قیمت، از طریق مراکز مختلف در سراسر کشور با کیفیت عالی در انواع برندها با مدل های متنوع و نیز در ابعاد و اندازه های مختلف با تراکم بالا، با تعداد شانه های متفاوت به فروش می رسند که از جمله این مراکز می توان از کارخانه های تولیدی فرش و نیز نمایندگی های وابسته به این کارخانه ها و همچنین وب سایت اینترنتی منحصر به فرد محصول را نام برد که هر کدام از این مراکز به نحوی در فروش فرش نقش بسزایی داشته و باعث شده از میزان سود و فروش زیادی برخوردار باشند و به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشند.

شایان ذکر است، فرش ماشینی اغلب در اکثر شهرهای ایران با استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن، و نیز استفاده از الیاف طبیعی خالص و همچنین با استفاده از دانش روز و تجربیات متخصصین و مشاورین آگاه و نیروی انسانی ماهر و فعال در این زمینه مطابق با استانداردهای روز دنیا، با کیفیت بالا تولید می شود که شهر قم از جمله شهرهایی است که در تولید این نوع فرش از فعالیت و رونق تولیدی زیادی برخوردار می باشد که فرش ماشینی قم، در اکثر شهرهای ایران با برندهای متفاوت و قیمت ارزان توانسته مشتریان و خریداران زیادی را به سمت و سوی خود فراخواند و نیاز اکثر بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد و بر رونق اقتصادی کشور بیفزاید.

ناگفته نماند که عرضه مستقیم فرش ماشینی در شهرهای مختلف ایران با حذف واسطه باعث کاهش قیمت و نیز جذب مشتریان زیاد، میزان تولیدات انبوه، ایجاد رقابت بین انواع برندهای ایرانی با نوع خارجی گردیده است که در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما