خرید فرش درباری سرمه ای به قیمت استثنایی

فرش یکی از بهترین لازم ترین وسیله برای هر خانه ای می باشد. به همین دلیل ما می خواهیم به شما زیباترین فرش درباری سرمه ای را معرفی کنیم و شما این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید. در واقع برای خرید فرش درباری سرمه ای به قیمت استثنایی، بهتر است به یک مرکز معتبر و عالی مراجعه نمایید و این محصولات را برای خود خریداری کنید و مطمئن باشید که یکی از بهترین ها را تهیه نموده اید. فرش های درباری به رنگ سرمه‌ای جذابیت بسیار بالایی را به همراه دارد. در واقع این فرش ها خوش نقش هستند.

خرید فرش درباری سرمه ای به قیمت استثنایی

روش های تشخیص بهترین فرش هزار شانه جدید

روش های تشخیص بهترین فرش هزار شانه جدید اگر شما قصد خرید فرش های بسیار زیبا و جذاب را دارید، حتماً باید به یک سری نکات بسیار مهم توجه نمایید تا بتوانید بهترین فرش‌ها را خریداری کنید. در واقع روش های تشخیص بهترین فرش هزار شانه جدید بسیار فراوان می‌باشد. که ما می‌خواهیم در اینجا به چند روش برای شما اشاره کنیم تا شما با دانستن این روش ها بتوانید محصول بسیار خوبی را خریداری نمایید.

فرش های هزار شانه بسیار سنگین می باشند. اگر شما مشاهده کرده اید فرشی سبک است و به راحتی می‌توانید آن ها را حمل کرد، مطمئن باشید که تار و پود آن بسیار ضعیف می باشد و تحت هیچ شرایطی هزارشانه نیست.

روش دیگر، تراکم روی فرش است. در واقع پرز فرش باید ارتفاع استانداردی را به همراه داشته باشد. تراکم آن بسیار بالا باشد و شما به راحتی بتوانید این محصولات را با دست تراکم آن را باز نمایید. در این صورت می توانید مطمئن باشید که فرش بسیار خوبی را تهیه کرده اید.

در هنگام خرید به کناره‌های فرش توجه نمایید. اگر فرشی دستبافت باشد و کیفیت بالایی را به همراه داشته باشد، کناره‌های آن همراه با تار و پود فرش بافته شده است. اما اگر کناره‌های فرش به صورت ماشینی باشد این محصول کیفیت خوبی را به همراه ندارد.

ناگفته نماند کناره ماشینی زیبا و جذاب نیز می باشند. اما برای تهیه فرش های هزار شانه بهتر است که به این نکته توجه نمایید.

نکاتی هنگام انتخاب فرش ۱۲متری ماشینی

نکاتی هنگام انتخاب فرش 12متری ماشینی اگر شما می‌خواهید فرش ۱۲ متری ماشینی را خریداری کنید حتماً باید به یک سری نکات بسیار مهم در مورد آن توجه نمایید. شما با توجه به این نکات بسیار مهم می توانید یک فرش ۱۲ متری ماشینی بسیار زیبا را خریداری کنید.

اولین نکته آن است که، کیفیت فرش باید درجه یک باشد. فرش های ماشینی به سه درجه تقسیم‌بندی می‌شود که هر درجه از نخ و تجهیزات استانداردی استفاده شده است. اما فرش های درجه ۱ کیفیت بالاتری را به همراه دارند. تار و پود آن ها مستحکم‌تر، نقش و نگار آن‌ها دقیق‌تر، و از نخ های زیبا تر و با کیفیت تر استفاده شده است.

بهتر است در هنگام خرید این فرش های ماشینی به رنگ آن نیز توجه نمایید. برخی از فرش ها به رنگ روشن و برخی به رنگ های نسبتا تیره می باشند. این مدل از فرش ها با رنگ بندی های متنوع در بازار با قیمتی کاملا مناسب به فروش می رسند و شما با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید به راحتی مدل های مختلف آن را خریداری نمایید.

فرش های خشتی زیبای خارق العاده را به همراه دارند. این مدل از فرش ها، امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. نقش و نگارهای سنتی و خشتی می‌تواند کاملا ایده آل باشد. هنرمندانی که به هنرهای قدیمی و نقش و نگارهای خشتی علاقه دارند این مدل را می پسندند.

تنوع در سایز و اندازه های این فرش بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید آن ها را در هر سایزی که بخواهید خریداری کنید. این محصول در ابعاد گوناگون به تولید می‌رسند و تمامی آن ها می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

الزامات مورد نیاز برای صادرات فرش ماشینی

الزامات مورد نیاز برای صادرات فرش ماشینی ایران بزرگترین تولید کننده بهترین فرش های ماشینی می باشد. فرش های ماشینی که از نظر ظاهر با فرش های دستی مغایرت دارد. از نظر کیفیت بسیار بالا و جذاب می باشد و همانند فرش های دستی زیبای خارق العاده ای را به همراه دارد.

کارخانه های بزرگی در ایران وجود دارد که این فرش های زیبا را به تولید می رسانند. در واقع این کارخانه‌ها از دستگاه های فوق صنعتی استفاده می کنند که هیچ گونه خطایی در آن ها به وجود نمی‌آید و تمامی فرش‌ها را زیبا و عالی تولید و به بازار عرضه می نمایند.

به همین دلیل ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان این فرش های ماشینی می باشد. کشورهای همسایه خواهان فرش های زیبای ایرانی می باشند و تمایل بسیار زیادی به این فرش ها نشان داده‌اند. ما می خواهیم برای شما در مورد الزامات صادرات فرش های ماشینی مواردی را بیان کنیم تا شما برای صادرات این فرش ها اطلاعات بالایی را بدست بیاورید.

در درجه اول، فرش ها باید به صورت استاندارد و با کیفیت بالا تولید شوند. زیرا برای صادرات فرش های درجه یک و ناب را خواهان می باشند و تمایل دارند که بهترین ها را برای آن ها صادر کنید.

تمامی این فرش ها باید دارای لیبل و آرم باشند. تمامی خصوصیات به صورت انگلیسی بر پشت فرش قرار گرفته باشد. در واقع تمامی آن ها در رنگ بندی های متنوع قرار گرفته باشند و سپس شما می توانید آن ها را به مرزهای ایران روانه و آن ها را برای صادرات آماده کنید.

اصولا فرش های ۱۵۰۰ شانه بسیار بادوام و با کیفیت هستند. در واقع شما به راحتی می توانید از آن، سالیان دراز استفاده نمایید. قابلیت شستشو های مکرر را به همراه دارند و برای آن دسته از افرادی که در خانه کودک دارند می‌تواند بسیار مناسب باشد.

قیمت فرش درباری سرمه ای با بهترین کیفیت

قیمت فرش درباری سرمه ای با بهترین کیفیت قیمت فرش درباری سرمه‌ای با بهترین کیفیت در این مرکز بسیار مناسب می باشد. شما می توانید این محصولات را با قیمت کاملا مناسب و ایده آل خریداری کنید. در واقع این فرش های درباری بهترین ها را به شما عرضه کرده است. تنوع در طرح و تنوع در رنگ های آن باعث می‌شود که شما با هر سلیقه ای که هستید بتوانید بهترین محصولات را برای خود خریداری کنید.

امروزه تاجران و بازرگانانی که می‌خواهند این محصولات را به کشورهای همسایه صادر کنند به نفع آن ها می باشد که با تولید کننده اصلی به صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایند و این محصولات را خریداری کنند. هم اکنون برای شما وب سایتی را طراحی نموده ایم تا شما در هر کجا که هستید بتوانید به صورت آنلاین محصولات را مشاهده و سپس مقایسه کنید و در نهایت آن ها را سفارش بدهید. محصولات ثبت شده و سفارش داده شده شما برایتان در هر کجا که باشد ارسال می شود فرش های فرهی از زمان های قدیم تا به حال مورد علاقه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است.

13

  1. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث میشه از نظر من کیفیت فرش های این مجموعه انقدر بالا باشه، اینه که بعد از شستشو کیفیت روز اول خودش رو داره، پاخوردن زیاد اصلا بافتش رو نمد گونه نمی کنه.

  2. با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این فرش هایی که در سایت قرار دادین هست و در واقع موجود هست برای خرید؟ قیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالله موفق باشید.

  3. سلام و عرض ادب خسته نباشید خدمت ادمین عزیز سایت
    این سایت یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین است که با بهترین قیمت محصولات خود را به فروش می رسانند و خوب قطعا مخاطبین خاص خود را هم دارند.
    فقط در بعضی از موارد در مورد قیمت چیزی نگفته این مثل قیمت ؟ مثل نحوه پرداخت؟

  4. سلام. وقتتون بخیر. اولین سایتی هستین که تو زمینه ی فرش انقدر تنوع دارید و قیمت هاتون هم مناسب تره. ممنون ازتون

  5. چه قدر خوب که نکاتی رو برای خرید فرش۱۲متری در اختیارمون قرار دادید. ممنون از نویسنده ی مطلب.

  6. سلام عرض و ادب
    فقط همین رنگ موجود است یا رنگ های دیگری هم موجود دارین؟

  7. من خرید از این ساتو توصیه می کنم. من سایز کوچکش رو سفارش دادم که ۵۰۰ شانه بود و کیفیت خوبی داره.

  8. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  9. سلام و خسته نباشید به مجموعه ی خوبی که دارید. تنوع در سایز و اندازه های فرش درباری در سایت خوبتون بسیار زیاد است که تونستم به راحتی خریداری کنم.

  10. سلام اینجوری که نمیشه انبارتون کجاست که به صورت حضوری بیاییم ببینیم فرش هاتون رو ممنون میشم اگر ادرسی رو بفرستید

  11. با عرض درود و خدا قوت خدمت شما تولید کننده عزیز برای تهیه مستقیم و حضوری این فرش در تیراژ بالا به چه شکل باید اقدام کرد؟ و این که در خرید عمده تخفیف هم میدید؟ ممنون میشم پاسخ بدید سپاس بی نهایت از شما و پشتیبانی سایت خوبتون سر بلند و پیروز باشید.

  12. سلام خسته نباشید
    فرش های هزار شانه بسیار سنگین می باشند. اگر شما مشاهده کرده اید فرشی سبک است و به راحتی می‌توانید آن ها را حمل کرد، مطمئن باشید که تار و پود آن بسیار ضعیف می باشد و تحت هیچ شرایطی هزارشانه نیست.

  13. فرش سورمه ای درباری شما سنگین و خوبه ولی یه انتقادی رو به فرش ها و کلا به مجموعه ی شما دارم. قبلش اینو بگم که فرشاتون واقعا با کیفیته و ۱۰۰۰ شونه هاش سنگین و تراکمشونم خوبه اما متاسفانه قیمت این فرشا یکم بالاست. لا اقل توی جشنواره بزارین و تخفیف بدین روش که من و امثال منم بتونیم دوباره ازتون بخریم.مرسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما