تولید فرش 3000 شانه به قیمت استثنایی

فرش یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین آثار هنری و صنایع دستی کشور ما است که از شهرتی بی نظیر در تمام دنیا برخوردار بوده و به عنوان یکی از مهم ترین محصولات تجاری ایران شناخته شده و تاثیر زیادی در رشد اقتصادی ما دارد، کارخانه های تولید کننده فرش 3000 شانه مرغوب، این محصول را به قیمت استثنایی و با در نظر گرفتن کمترین میزان سود در بازار عرضه می کنند تا به افزایش قدرت خرید مردم کمک نمایند.

تولید فرش 3000 شانه به قیمت استثنایی

خصوصیات انواع فرش ماشینی

خصوصیات انواع فرش ماشینی فرش، نام یکی از آثار هنری دیرینه کشور ما است که قدمت چند صد ساله دارد و نشانه ای از ذوق و هنر مردمان این سرزمین می باشد و امروزه با دو روش بافته می شود، یکی از آن ها فرش ماشینی است که با دستگاه های مدرن بافندگی تولید می شوند و دیگری فرش دستباف است که با زحمت دست فرش بافان تولید می گردد و برای بافت آن مدت زمان زیادی صرف می شود.

بیشتر بخوانید: فرش اکریلیک

به طور کلی فرش های ماشینی دارای چند ویژگی منحصر به فرد هستند که شما با توجه به آن ها می توانید به میزان کیفیت این محصولات پی برده و بهترین نمونه های آن ها را انتخاب نمایید و ما در ادامه این مطلب قصد بررسی این خصوصیات را داریم:

  • یکی از ویژگی های فرش های ماشینی درجه یک به جنس الیاف به کار رفته در بافت آن ها مربوط می شود، به طور کلی فرش هایی که با نخ های طبیعی مانند ابریشم، پشم یا پنبه بافته شده باشند از نمونه های مصنوعی که با نخ های پلی استری تولید شده اند کیفیت بالاتری دارند و این ویژگی از روی رنگ بندی ظاهری آن ها مشخص می شود.
  • اگر شما عزیزان در زمان خرید فرش های ماشینی به قسمت پشتی آن ها دقت کنید، متوجه می شوید که تمامی گره ها و بافت ها کاملا هم اندازه و یک شکل و هماهنگ هستند، چون با ماشین بافته شده اند و این ویژگی نشانه ای از کیفیت بافت آن ها خواهد بود.
  • لبه ها یا کناره های یک فرش ماشینی درجه یک نیز کاملا صاف، هماهنگ، مرتب و دور دوزی شده می باشد و در آن هیچ ناهماهنگی یا ناهمواری به چشم نمی خورد که دلیل مرغوبیت این محصولات است.

راهنمای انتخاب فرش ماشینی 700 شانه

راهنمای انتخاب فرش ماشینی 700 شانه فرش ماشنیی بر اساس میزان تراکم بافت، تعداد گره ها و شانه های آن نام گذاری می شود، به عنوان مثال فرش 700 شانه ماشینی یکی از انواع بسیار متراکم این محصولات است که از نقوش ظریف، پیچیده و زیبایی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد و شما باید در زمان انتخاب این فرش های درجه یک به چند فاکتور دقت کنید که ما در ادامه آن ها را خدمت شما معرفی می نماییم:

  1. یکی از ویژگی هایی که فرش 700 شانه باید داشته باشند، این است که از ایست، استحکام و انسجام خیلی خوبی برخوردار باشند، مثلا اگر شما این فرش ها را از دو طرف بکشید به هیچ وجه تغییری در آن ها ایجاد نشده و کش نمی آیند یا چین نمی افتند و همچنان حالت خوب خود را حفظ می کنند.
  2. ویژگی دیگری که شما باید در خرید این فرش ها مورد توجه قرار دهید ارتفاع نخ های خواب آن ها است که با میزان تراکم بافت این فرش ها رابطه معکوس خواهد داشت و در حالت استاندارد باید میزان ارتفاع این نخ ها کمتر از ده میلی متر باشد.
  3. در ضمن توجه به وزن فرش ها هم خیلی مهم است و این موضوع با میزان تراکم بافت آن ها رابطه مستقیم برقرار می کند، یعنی هر چه تراکم این محصولات بالاتر برود بر وزن آن ها هم افزوده می شود در نتیجه یک فرش ماشینی 700 شانه از وزن قابل توجهی برخوردار خواهد بود.

نحوه ی صادرات فرش ماشینی به اروپا

نحوه ی صادرات فرش ماشینی به اروپا

بیشتر بخوانید: فرش درباری سرمه ای

با توجه به شهرت و محبوبیتی که فرش های ایرانی در تمام دنیا دارند، پس درمی یابیم که صادرات آن ها در کشور های اروپایی می تواند راه حل خیلی خوبی برای کسب درآمد های ارزی بوده و به رشد اقتصادی ایران کمک نماید و از این رو بسیاری از تجار حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند، اما برای آشنا شدن با نحوه ی صادرات فرش های ماشینی کوچک یا بزرگ به این مناطق بهتر است با ما همراه باشید:

  1. اول از همه فرش های ماشینی از نظر میزان کیفیت، جنس الیاف به کار رفته در بافت و نوع رنگ ها باید مورد بررسی قرار گرفته و نشان استاندارد به آن ها تعلق بگیرد تا بتوان آن ها را از مرز ایران خارج نمود.
  2. سپس باید با مراجعه به اداره بازرگانی کشور برای دریافت کارت معتبر بازرگانی اقدام نمود و با مسئولان آن جهت انتخاب یک بازار هدف مناسب جهت عرضه این فرش ها مشورت کرد، چون صادرات بدون شناخت بازار اصلا کار عاقلانه ای نیست.
  3. همچنین باید به سراغ ادراه گمرک مرزی کشور رفته و با ارائه دادن بارنامه خود برای پرداخت مالیات محصولات و حق ترخیص کاری کالا از مرز ایران اقدام کرد تا یک اجازه نامه کتبی برای خروج از ایران از آن ها دریافت نمود.
  4. در نهایت فرش ها به دقت بسته بندی شده و با استفاده از مرزهای هوایی از کشور ما خارج می گردند تا در اروپا عرضه شوند.

قیمت فرش 3000 شانه در بهمن ماه 1400

قیمت فرش 3000 شانه در بهمن ماه 1400

بیشتر بخوانید: فرش ماشینی فانتزی

بسیاری از هم وطنان عزیز ما در سال گذشته موفق به خرید فرش نشدند و از این رو برخی از فروشنده ها برای جلب رضایت آن ها اقدام به عرضه فرش 3000 شانه طرح کهکشانی به قیمت بهمن ماه 1400 در بازار های داخلی کشور کرده اند و به این ترتیب بر رونق فروش خود اضافه نموده اند و موجب کاسته شدن از نرخ تورم داخلی ایران شده اند و شما هم می توانید از این فرصت عالی برای خرید فرش درجه یک ماشینی 15 متری استفاده کنید.

خرید و فروش این فرش های زیبا از راه های مختلفی در کشور ما انجام می شود که یکی از این راه ها شامل مراجعه حضوری به درب فروشگاه های سطح کشور است که موجب اتلاف وقت هم میهنان می شود، ولی راه حل دیگر شامل بهره گیری از درگاه های اینترنتی پخش فرش است که به سادگی و از هر نقطه از ایران قابل دسترسی است.

در نتیجه این روش از محبوبیت بیشتری در میان مصرف کننده ها برخوردار می باشد، چرا که بر سرعت و سهولت امر خرید محصول اضافه می کند و از زحمات مردم می کاهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما