صادرات فرش گبه ماشینی به سراسر کشور

از آنجایی که زیباترین و شیک ترین انواع فرش در ایران تولید می شود. از این رو صادر کنندگان فرش گبه ماشینی می‌توانند به تولیدکننده های باهنر و مجرب و معتبر که بهترین مراکز صادرات این محصول هستند، مراجعه کنند. در این صورت، محصول با کیفیت و درجه یک را با ارزان ترین قیمت به دست می‌ آورند که برای صادرات به کشورهای همسایه مانند عراق و دیگر کشورها بسیار مناسب است و در صادرات فرش گبه ماشینی موفق بوده و سود بسیاری نصیب صادر کننده می شود.

صادرات فرش گبه ماشینی به سراسر کشور

مشخصات فرش هزار شانه جدید

مشخصات فرش هزار شانه جدید تراکم عرضی یا شانه فرش به تعداد ریشه یا گره در هر متر مربع عرض فرش شانه می گویند. مثلاً فرش ماشینی 1000 شانه یعنی به ازای هر متر مکعب عرض فرش 1000 متر مکعب (گره) بافته می شود.

هر چه شانه فرش بزرگتر باشد، فرش سفت تر و شلوغ تر است و بیشتر شبیه فرش دستباف است. تراکم یا به اصطلاح تراکم بافت فرش: تراکم فرش بستگی به تراکم فرش دارد. هر چه چگالی بیشتر باشد، فشرده سازی بیشتر است و بالعکس. با افزایش تراکم فرش، وزن و ضخامت فرش نیز بالا می رود. دو نوع تراکم در فرش ماشینی وجود دارد: تحدب طولی و تراکم عرضی. تراکم طولی: تعداد ریشه در هر متر طول فرش تراکم متقاطع: تعداد ریشه در هر متر عرض فرش.

از جمله مشخصات فرش 1000 شانه مواد اولیه مانند نخ، ساده و ریشه فرش. نخ فرش همان نخ رنگی است که گل و گل را می کشد. بهترین و محبوب ترین نخ اکریلیک است که بسیار ظریف و تقریباً بدون پرز است. نخ پشمی مورد استفاده در دستگاه حوله بافی فرش از 100% اکریلیک شش گوش بایلار و بیش از 10 رنگ می باشد.

بهترین نوع مو برای نخ پنبه ای استفاده می شود که همان پوششی است که در سراسر فرش استفاده می شود و از حلقه های پنبه ای 100 درصد خالص تهیه می شود. نخی که دور فرش پیچیده می شود نخی است که هشتاد درصد پلی استر و بیست درصد پنبه است. ریشه فرش از فرش جدا است و پس از بافت به فرش دوخته می شود. در فرش 1000 شانه مشهد از ریشه طرح ابریشم برای زیبایی دو چندان استفاده شده است. نخ ها و الیاف درجه یک به کار رفته در فرش ۱۰۰۰ شانه ویژگی هایی از جمله کشسانی بالا، نرمی و لطافت فرش را فراهم کرده است.

انواع فرش ماشینی مدرن

انواع فرش ماشینی مدرن یکی دیگر از عوامل انتخاب یک فرش خوب، نوع سبک زندگی است. اگر از طرفداران سبک های مدرن و جدید هستید می توانید از فرش های ایرانی با طرح های ترکی و اگر طرفدار طرح های اصیل ایرانی هستید می توانید از طرح های اسلیمی، شکرگاه، شاه عباسی و … استفاده کنید.

برای بررسی تفاوت فرش کلاسیک و مدرن لازم است که با هر دو نوع فرش آشنا شوید. در قسمت قبل در مورد فرش کلاسیک صحبت کردیم و در اینجا به سراغ فرش دستباف مدرن و همچنین فرش ماشینی مدرن می رویم.

در مورد فرش ماشینی استفاده از واژه مدرنیته بیشتر از فرش دستباف که خود نمادی از سنت و اصالت است قابل درک است. اما به مرور زمان بسیاری از دوستداران فرش دستباف از طرح ها و طرح های شلوغ و رنگارنگ قدیمی خسته شدند و خواستند فرش هایی با طرح ها و طرح های مدرن و فانتزی ببافند. فرش های مدرن بافته شده مانند فرش های کلاسیک ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

اولین ویژگی استفاده از طرح های ساده با اشکال هندسی ساده، حجیم و فاصله دار رایج ترین انتخاب است. در فرش های مدرن اغلب طرح ها با رنگ خاصی از هم جدا می شوند و حاشیه ها دقیق هستند. فرش های بافته شده به سبک مدرن در طرح های ساده و کم نقش و در اکثر فرش ها دو تا سه رنگ بافته می شود که از مهمترین آنها می توان به رنگ های نقره ای و دلفینی اشاره کرد. استفاده از نخ پنبه و ابریشم در فرش های دستباف مدرن یکی از رایج ترین انتخاب هاست.

استفاده از رنگ های خاص فرش اکریلیک مدرن که طرح های ساده و کم نقش و نگار و در رنگ های تند هستند، می تواند جذابیت زیادی به خانه های مدرن و امروزی بدهد،

نکاتی برای انتخاب بهترین فرش ماشینی

نکاتی برای انتخاب بهترین فرش ماشینی ارزان بودن فرش به معنای بی کیفیت بودن آن نیست و ممکن است دلیل ارزان بودن آن استفاده از تراکم و نیزار کمتر باشد. حتی ممکن است ضخامت این فرش ها نسبت به سایر محصولات فرش ماشینی با تراکم بالاتر بیشتر باشد که باعث افزایش طول عمر آن می شود. اگر محدودیتی در هزینه خرید فرش ندارید و به دنبال فرشی با طرح زیبا هستید، توصیه می کنیم از فرش های 1200 و فرش 1500 شانه نیز استفاده کنید. فرش های 1200 و 1500 نی به دلیل تراکم زیاد شباهت زیادی به فرش دستباف دارند و به آن فرش ماشینی دستباف نیز می گویند.

محل استفاده از فرش یکی دیگر از معیارهای خرید فرش خوب است و باید با توجه به محلی که می خواهید فرش پهن شود، انتخابی ایده آل و هوشمندانه داشته باشید. به عنوان مثال بهترین کفپوش برای آشپزخانه گلیم است و استفاده از فرش ماشینی درست نیست زیرا آشپزخانه زود کثیف می شود. استفاده از گلیم برای آشپزخانه مناسب تر است زیرا شست و شوی آن راحت تر است و کثیفی را نشان نمی دهد. یا اگر می خواهید از فرش سنتی برای اتاق خواب استفاده کنید مناسب نخواهد بود و باید سراغ فرش های مدرن و فانتزی بروید.

در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید که ابعاد فرش کوچکتر از اندازه اتاق شما باشد. به طوری که فرش زیر مبل ها نرود و اتاق را کاملاً نپوشاند. عدم توجه به این موضوع فضای اتاق را کوچکتر کرده و زیبایی آن را از بین می برد. پس اگر به دنبال دکوری زیبا هستید حتما فرشی متناسب با ابعاد جلو مبل خود بخرید. در اتاق خواب نیز می توانید ابعاد مناسب را برای قرار گرفتن در کنار تخت انتخاب کنید.

فروش فرش گبه ماشینی به قیمت عمده

فروش فرش گبه ماشینی به قیمت عمده اغلب شهرهای ایران به بافت فرش دستباف با بهترین کیفیت می پردازند و در شهرهایی چون کاشان یا قوم عشایر و تولید انواع فرش از جمله فرش کودک فرش 3000 شانه فرش گرد ماشینی فرش 500 شانه رونق بیشتری دارد و از این رو می توان گفت بهترین مراکز فروش عمده فرش دستباف خشتی در این مناطق است. فرش دستباف علارغم نرخ بالایی که دارد اما به علت کیفیت خوب آن مشتریان زیادی داشته و بازار خرید و فروش فرش فرش دستباف طرح دار یا ساده از رونق خوبی برخوردار است.

پخش و فروش فرش دستباف از طریق سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر نیز در حجم گسترده صورت می‌ گیرد و خود از دیگر فروشندگان عمده فرش دستباف خشتی هستند. این مراکز با تولید کنندگان صاحب‌ نام در ارتباط هستند و پس از تهیه فرش دستبافت درجه یک آن را با ارزان ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما